Już wkrótce!

Zwrot, wymiana, reklamacja

ZWROT / WYMIANA

W celu zwrócenia lub wymiany zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować nas o takiej chęci. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, nie możemy zaproponować wymiany ani zwrotu towaru. Oświadczenie prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres biuro@cottonmill.pl, wpisując w temacie wiadomości "zwrot/wymiana i numer zamówienia". 

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.

Towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem.

W przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na adres*:

Cotton Mill

00-146 Warszawa

Nowolipie 3/19

*Zwrot należy odesłać na własny koszt listem poleconym lub dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.

Gdy Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta. Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.

Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy na: biuro@cottonmill.pl.

Sprawa zostanie niezwłocznie przekazana do producenta uszkodzonej rzeczy. Poinformujemy mailowo o następnych krokach.